KitchenAid
Zet zijn productengamma in de kijker met een reclamecampagne voor TV en sociale media.
Opdracht
Voor KitchenAid kregen we de opdracht om een reclamecampagne te ontwikkelen die de functionaliteiten van hun productassortiment belichtte.
De campagne omvatte onder meer een TV-spot, een uitgebreide reeks productvideo's en -foto's, en zou worden ingezet op zowel TV als sociale media.
Daarnaast werden de video's en foto's uitgebreid verspreid via de KitchenAid webshop en Amazon.
Concept
Met deze reclamecampagne willen we de veelzijdigheid van de KitchenAid-producten tonen binnen een huiselijke sfeer. Qua beeldstijl opteerden we voor een frisse look & feel.
Het was een bewuste keuze om de TV-spot en online content straight-forward te houden. We willen met deze campagne de kijker vooral informeren wat er allemaal mogelijk is met het brede productgamma.
Productfoto’s voor de KitchenAid webshop en Amazon.
Productvideo’s voor de KitchenAid webshop en Amazon.
Onze aanpak
Van het concept tot post-productie, we namen het volledige proces van zowel de TV-spot als de online content voor onze rekening.
Ondanks de krappe deadline voor de TV-spot, slaagden we erin snel en efficiënt te werken. Het vinden van een geschikte locatie, het schrijven van een scenario en het coördineren van de ganse productie: het was een uitdagende taak die we met succes hebben afgerond.
Meer inspiratie nodig?
Ontdek onze cases.